11 Juny 2016

El Festival Castell de Peralada. Els primers 30 anys.

El Festival neix fa trenta anys gràcies a la iniciativa, l’esforç i la voluntat de Carme Mateu de Suqué i Artur Suqué. Un festival clàssic dedicat bàsicament a l’òpera i la dansa, que en aquestes 29 edicions ha crescut artísticament, abraçant cada vegada més disciplines i obrint els seus escenaris a propostes culturals d’arreu sense perdre la seva filosofia . Enguany celebrem l’aniversari i volem celebrar-lo amb tots vosaltres.

En aquesta trobada recordarem moments històrics i repassarem els darrers anys però també debatrem sobre el futur del festival, amb Pere Torrent, alcalde de Peralada i Oriol Aguilà, director del Festival Castell de Peralada.

DISSABTE   11 de JUNY

10:00h.                 Cafè benvinguda al claustre del Museu del Castell de Peralada

10:30h.                 Taules rodones:

Trenta anys de trajectòria. Una retrospectiva al llegat artístic del Festival.

Els vincles del Festival amb el territori: projecció, aportació a les marques Peralada i Empordà, i impacte al desenvolupament.

Ponents: Pere Torrent, Alcalde de Peralada i Oriol Aguilà, Director del Festival Castell de Peralada

12:30h.                 Tast de vins. Els vins del Festival.

13:30h.                 Dinar optatiu al Grill del Celler

16:30                     Visita guiada al Museu del Castell de Peralada