“ELS COMTES DE PERALADA I MALLORCA” AL CASTELL DE PERALADA

Fuente:

Bonart, 10/07/12

Del 22 de juny fins el mes de maig del 2.013 es podrà visitar l’exposició titulada Els comtes de Peralada i Mallorca en el museu de Peralada. Segons els organitzadors d’aquesta mostra el principal objectiu és el de veure la relació dels comtes de Peralada amb Mallorca, els seus vincles familiars, les seves possessions i la incidència que va tenir en la restauració del Castell i convent del Carme, a Peralada. L’exposició també mostrarà documents dels comtes de Peralada (família Rocabertí), custodiats a l’Arxiu del Regne de Mallorca (Palma), i valuosos llibres i objectes personals d’aquesta família.

A l’acte de presentació de l’exposició hi van ser presents el Sr. Suqué, propietari del Castell de Peralada, Pere Montaner, comte de Zavellà, Carmen Mateu de Suqué, propiètaria del Castell de Peralada, Inés Padrosa, comissària de l’exposició i bibliotecària del Castell i Ricard Urgell de l’Arxiu del Regne de Mallorca.

IMG_2834-590x315