DISSABTE, 14 DE DESEMBRE DE 2013

EL PATRIMONI DE SIRIA EN PERILL. EL SEU ESTAT ACTUAL

untitledDesprés del saqueig al Museu de Bagdad i la posterior catàstrofe cultural que assola Iraq, ara li toca el torn a Síria. La terrible guerra civil de Síria està afectant al riquíssim patrimoni del país del Pròxim Orient. Quina és la situació actual i què es pot esperar en el futur, són les preguntes a les que intentarem donar resposta.

Felip Masó Llicenciat en Història Antiga i Arqueologia, especialitat en Arqueologia del Pròxim Orient. Fins el 2006 dirigeix els programes d’estudis del Pròxim Orient Antic al Museu Egipci de barcelona. Actualment treballa a Arqueonet Cultura com a professor d’Història antiga i Arqueologia i com a guía cultural de viatges. Com arqueòleg forma part de l’equip del projecte PAMES. És autor de nombrosos artícles en revistes especialitzades i de divulgació.

10:30 h.  Cafè de benvinguda a la Biblioteca del Castell

11:00 h. Conferència. El Patrimoni de Síria en perill. El seu estat actual.

Ponent: Felip Masó

13:00 h. Tast de vins

14:00 h. Dinar optatiu al Grill del Celler

16:00 h. Visita guiada al Museu del Castell de Peralada.

INSCRIPCIONS

Conferència i visita 15,00 €